strip me down

2011-05-17 | 18:38:06 | Allmänt


Har precis tillsammans med älsk lagat middag, tacopaj it is. Den står nu i ugnen och göttar till sig, ska bli riktigt gott faktiskt. Åt inte spec mycket på jobbet idag så är riktigt hungrig nu. Annars äter jag alltid lunch där, bra mat faktiskt. Göta Älvs restaurang i Ericsson huset på lindholmen.

Idag åt jag staaaaadig frukost och har inte ont i huvdet, tummen upp. Har ätit lite halv taskiga frukostar dom andra dagarna, mycket förklaring i det hela där tyP men jag ska ändå boka tid på vårdcentralen för att kolla alla mina värden samt att få remiss till röntgen för att kolla min axel/skuldra eller vart skiten nu sitter... vid varje rörelse jag gör med höger armen så "klickar"/"knackar" det, riktigt obehagligt, tröttsamt och ibland gör det även riktigt ont. Någon som nämnde något om broskbildning ev. ska kolla upp det snart. (är vääääärdelös att få tummen ur gällande sådanna här saker. Jag suger!)




Idag har jag denna låten i skallen, love this remix.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback