härryda

2011-05-28 | 13:34:47 | Allmänt


regnar ute idag igen, otippat. Nu får solen ta och komma tillbaka tycker jag, ska alldeles strax sticka iväg till Härryda och kolla på stall. Jag trodde jag hade hittat ett stall att stanna i men det verkar inte så. Finns heller inget bete kvar så jag tänker flytta honom till mamma i några veckor och sedan står han nog hos syrran dom två sista veckorna i aug. Något jag saknat är ridvägarna runt om vid hafsten, så jävla bra vilken årstid vi än är i. Sommar är givetvis den bästa (; hihu.

Nu måste jag sticka, blir nog borta ett bra tag (förmodligen hela dagen då jag ska till stallet efter detta). Hoppas ni får en fin lördag trots regnet.










Kommentarer
FlizanLizan säger:

Hejsan



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

2011-05-29 | 17:09:19
Bloggadress: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback