du och jag, vi

2011-05-21 | 14:57:13 | Allmänt



HEJHEJ HEMSKT MYCKET HEJ!

Det blev inget Uddevalla idag, jag ohrkade inte kliva upp ur sängen där min älskade låg kvar. Jag sket alltså i det, åker nog ut imorgon istället. Har gjort absolut ingenting änsålänge idag och det är faktiskt rätt härligt, måste städa här hemma men det får faktiskt vänta det oxå. Jag ska snart börja göra mig iordning och sedan äta lite, har lovat bort mig att följa med en vän på kalas idag. Hur länge vi är där vet jag ej, sedan fyller en gammal vän år så jag åker ev. dit senare på kvällen. Imorgon hoppas jag på att ha en riktig mysdag med älsk, eller om det blir i veckan. Gå på bio låter lockande, vi har inte haft en vi kväll på länge nu och det suger.


Thailand 2010, blir nog en sväng till vintern igen.








Kommentarer
Malin I Form säger:

SV: Tack så mycket :D

2011-05-21 | 21:10:12
Bloggadress: http://www.maliniform.com
Jennica - 18 år och gravid säger:

följa varandra via bloglovin? :)

2011-05-22 | 17:18:19
Bloggadress: http://jennica.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback