110516

2011-05-16 | 17:38:50 | Allmänt



Gah, jag har så jävla ont i huvudet idag igen. Det har varit en hel del dom sista två veckorna, antar att min stress börjat sätta sig in samt det ostabila vädret. Sitter och skriver en handlingslista och väntar på att hjärtat ska komma hem så vi kan åka och handla. Jag tror faktiskt jag ska göra paj till middag, var ett bra tagsedan nu. Frågan är bara vad för paj jag är sugen på? tacopaj? ost,skinka och broccoli? ädelost?

Igår så spenderade jag dagen i stallet, i ösregn... Vi fixade ena sommarhagen, slog i stolp, gick runt och kollade tråd, spännde till m.m. tur att jag var smart nog att ta på mig regnstället. Sedan så väntade 1,5h ridning i spöregnet med. Underbart att vara hästägare ibland :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback