110515

2011-05-15 | 12:59:13 | Allmänt


Mhm, havregrynsgröt m. banan och jordgubbar till frukost var inte helt fel idag. Dock hade vi slut på fibergryn så fick köra på vanliga. Inte alls lika gott enligt mig men det funkar det med. Jag ska strax sticka iväg till en kompis för att hjälpa henne och sedan direkt till stallet för ridning och fixning med ena sommarhagen.

Igår stack jag utanför dörren vid 12.30 tiden och kom inte hem förens vid 01, hoppade direkt i sängen då. Därav ingen bloggning. Jag fick hjälpa igång en Porsche igår, han fick inte igång bilen. Startkablar är fan inte dumma! Han hade världens minsta chihuahua tyP. Träffade N och D med, kände lite på magen, åt glass, åt mat m.m. NUUUU måste jag sticka om jag ska hinna med min planering för idag. Hörs!


Den här smarriga frukosten(+ett ägg) åt jag, vad åt ni? (:








Kommentarer
Penny säger:

Designutlottning på bloggen!

Var med och tävla om en enkel rosa design.

Läs mer på peennys.blogg.se



Ha en bra dag!

2011-05-15 | 20:49:04
Bloggadress: http://peennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback