nischaala

2011-03-26 | 13:39:12 | Allmänt


Vädret är helt fantastiskt, det är nästan klarblå himmel och solen skiner som bara den. Dock inte så varmt men solen är ändå framme så jag är nöjd. Har precis ätit två äggmackor, NAMNOMNAM och ska nu hoppa in i bilen och åka till Naturnära och köpa foder till min älskade lilla häst och därefter brumma iväg till stallet och ta en härlig ridtur (han kommer nog dock vara skadad i huvudet idag och bete sig som en fjomp, men ändå!). Ikväll är det inget planerat, tänkte vara med på laserdome med A men det var för tidigt för att jag ska hinna tyvärr. Men nästa gång... (:


Jag längtar efter Nischaala, måste hem till mamma och rida någon dag.


Kommentarer
marie säger:

Underbar häst!!

2011-03-26 | 22:06:20
Bloggadress: http://mariesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback