min lilla ponny hääääääst

2011-03-15 | 22:13:39 | Allmänt



"Min lilla ponny, min lilla ponny, min lilla ponny häst"




Fyfan vad jag älskade My little pony, fast jag ska inte ljuga... jag älskar dom fortfarande. HIHU! Jag satt som fastklistrad när my little pony tales gick på tvn, åhå älska! Kan man få tag på dom gamla härliga avsnitten måntro? Jag har alltid varit lite svag för BonBon och Clover. Dom var nog mina stora favoriter om jag inte minns helt fel (:   Har faktiskt ett par av dom gamla filmerna med någonstans på video, hittar jag på dvd ska jag lätt köpa och spara till mina egna barn, woho. Jag vet att jag är 21år gammal,  men kan inte hjälpat! ^^





Kommentarer
Jessi Fox säger:

hahahhahaha hilarious!!!!

2011-03-23 | 21:13:25
Bloggadress: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback