sliten tjej

2011-03-22 | 23:32:06 | Allmänt


Ligger i sängen och hostar, jag har ännu mera huvudvärk tackvare hostan nu med. Jävla skit, jag vill bara slippa skiten! Har jobbat hela dagen som ni säkert förstår och därefter har jag varit i stallet en halv evighet (ville ba hem, hem, hem till sängen!). Imorgon och torsdag så är det jobb hela dagen igen och sedan är jag långledig fre-sön och det är härligt. Ätr verkligen kanon nöjd med schemat även om det är lite dumma tider, antingen 9.30-18 el. 11-19.30 men det är snart ännu ljusare tider och då är det skitsamm.

Vi har planerat att åka till Danmark den 21 april, ska börja kika på lite hotell i köpenhamn. Någon som har ett tips där kanske?  Nu ska vi titta på BB och därefter soooooooooooova! Hörs ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback