nu fåre ta och bli sommar snart!

2011-03-30 | 22:50:54 | Allmänt


Jag längtar till sommaren något så fruktansvärt. Jag kommer jobba och bara ta 1-2 veckor semester eftersom jag inte har jobbat ett år ännu så har jag ingen betald semester. Men jag lipar inte för det, jag jobbar mån, tis, ons, tors ena veckan och sedan den andra mån, tis, ons, fre, lör, sön och den tredje tis, ons, tors, fre. Och detta schema rullar på ända fram till september och därefter får vi se om det blir en fastanställning (:

En varm, full/bakfull dag 2008 efter en vecka på havet. Hade knappt gått i land under veckan och det gungade en hel del när jag hoppade på bryggan denna dagen, inte hjälpte det att det var en flygbrygga heller. DUBBELTUPP! Men helvete vilken vecka jag hade! :D  Bilden är väl sådär överdrivet smickrande? Vad jag har på mig ner till har jag ingen aning om? Men stort är det tydligen. Jag är lite knasig, det är ingen hemlighet. Det var min syster som tog kortet minns jag, vi stannade på en ö någonstans och badade och sådär. Helt fantastiskt helt enkelt!






Kommentarer
Jessi Fox säger:

jag kände bara att jag måste skriva.. WOW vilka tuttar!

2011-03-31 | 12:27:38
Bloggadress: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback