Internet är ur funktion därhemma för tillf...

2011-03-10 | 00:20:40 | Allmänt

imag0195 (MMS)

Internet är ur funktion därhemma för tillfället + att jag jobbat nu i två dagar. Jag fick som sagt jobbet och började igår redan. Slutade 18 båda dessa dagar så har jag haft mycket att göra efteråt (idag hämta pappa på Landvetter flygplats och igår stallet efter jobbet.) Har lagt mig direkt jag kommer hem tyP. Jag är ledig imorgon och sedan jobbar jag fre och lördag och börjar min riktiga anställning på måndag (då jag är ledig ^^) har ett rullande tre veckorsschema som är helt fantastiskt egentligen. Förse om jag har något Internet imorgon (: annars får jag komma ihåg att kasta iväg några sådana hära jäklar. Puss på er alla sötrumpor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback