hejsvejs

2011-03-13 | 12:11:17 | Allmänt


hej mina små tålmodiga sjörövare!

Jag har flera anledningar till varför ni inte fått någon update, den första är att våran nätverkskabel(x2) blev utsatt för vassa tänder när Sally var ensam hemma. Andra anledningen är att jag är helt ny på mitt jobb och jag har mycket att tänka på, huvudet går i tiotusensjuhundraåttio varv och jag har gått och lagt mig tidigt flera dagar i rad. Har jobbat, åkt till stallet och gått och lagt mig ungefär. Hade förvisso kunnat slänga in flera inlägg via mobilen men det har lixom inte funnits i mina tankar.

Igår jobbade jag och sklutade vid 16, åkte hem och mellanlandade och därefter direkt till stallet. Idag är jag ledig och v.11 så börjar mitt riktiga schema, och det startar med att jag är ledig på måndag. Härligt va? Vi har tre veckors rullande schema i 6månader frammåt och ja är toknöjd. Mina kollegor är helt fantastiska och jag stormtrivs redan.


Lite av det här har jag hunnit med, tvättat bilen, varit hos frisören, fikat med N, varit i stallet.






Kom och köööööp vettja ;)







Kommentarer
已知 Mohammedi Al-debis™ säger:

Vad ska du göra idag då ?



» Följa varandra via blogl♥vin?

2011-03-13 | 16:11:41
Bloggadress: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Gaymasen säger:

Bara hon inte gnager på saker med högre volt så.. Haha. ^^



Och jaaa visst är Off The Map bra! Jag har också sett klart de nio avsnitten som kommit ut. Gillar konceptet med att det är utanför det stereotypiskt vita väggarna och allt. Mer spännande :)

2011-03-13 | 21:17:06
Bloggadress: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback