have a nice day

2011-03-25 | 11:45:05 | Allmänt



Sitter nu duschad och färdig påklädd och ska slänga på mig lite smink och därefter ska jag ta spårvagnen in till stan. Ska träffa älskade storasyster på en liten shopping runda (och förhoppningsvis lite lunch!) innan jag ska iväg till Mölndal för att kika på hunddagiset. Lämnar Sally hemma sålänge så åker jag hem och tar henne och bilen dit. Har inte kommit iväg till stallet ännu, mådde så fruktansvärt illa igårkväll och inatt så trodde fan jag skulle åka på magsjukshelvetet men jag vaknade pigg och kry. Jag lät bli att ställa klockan eftersom jag mådde så dåligt och tänkte sova ut istället och jag vaknade utvilad vid 10. Kortochgott blir det en sen kväll i stallet idag med, älsk undrade om jag ville följa med han och R och dricka öl men jag har inte bestämt mig ännu, fårse vad klockan blir tyP.


Inte så himla soligt och fint ute idag som jag önskade, men solen hittar fram någon gång då och då. Och det är ju bättre än inget, right? Ha en bra dag önskar en Keela ifrån 2009, *BLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINK*








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback