fredagskväll, all in!

2011-03-05 | 15:06:51 | Allmänt


Jag säger bara såhär - helvete vad gårkvällen spårade men fan vad roligt jag hade. Det är väldigt sällan jag är ute nu förtiden men dom senaste gångerna har jag haft kanon kul. Men igår var verkligen helt sjuk!

Kvällen startade med att jag och A tog en taxi in till stan och mötte upp älsk som redan var där tillsammans med R, vi åkte till majorna och discobowla (ända lediga banorna, men rätt okej ställe ändå). Vi pratade, skrattade och spelade i 1,5 timme fram till kl tolv. därefter satt vi kvar en stund och drack lite mer. JAG KOM FAN TVÅA I BOWLINGEN, JAG ÄR FETT STOLT!! hehu, gjorde en feting jväla vurpa när jag gjorde ett kast så jag vred hela knät, vilket inte kändes igår men idag haltar jag fram. Därefter åkte vi och käkade, älsk åkte hem och jag följde med A ut. Meningen var att vi skulle ta en sväng ute men det slutade med att vi kom hem kl. 7 imorse... vad som hände där emellan är bara roligheter och vad vi har skrattat inatt. Gick ut med Sally det första jag gjorde imorse och sedan la jag mig och vaknade igen vid 9 så jag har inte sovit spec mycket så jag är rätt sliten.


tre bilder ifrån bowlingen, sådär bra men bättre än inget ^^













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback