vart äru solen?

2011-06-20 | 11:08:22 | Allmänt


Fan vad gott det var att sova till kl. 10 idag, jag brukar vakna 1-2ggr på natten men inatt var det sömn nonstop tills jag slog upp ögona kl. 10, fantastiskt. En jävla träningsvärk har jag iaf, att sätta upp en toffs var fan så jag nästan började att gråta, HAHAHAHAHA. Jag håller på att plocka undan här hemma, plocka ur resväskan, tvättar osv. när det är fixat så ska det dammsugas, dammas och moppas. Ska kila iväg till gymmet nu snart tänkte jag, vill fixa luft i mina cykeldäck så jag kan ta cykeln till gymmet men våran pump är useless.

stranden hade varit gott idag.








Kommentarer
Malin I Form säger:

Härlig bild!

2011-06-20 | 13:36:56
Bloggadress: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback