semester taJM.

2011-06-11 | 12:32:08 | Allmänt


Idag så åker vi till Turkiet, varit vaken sedan 7.40 och åkte till mamma och lämnade av Sally och borstade och kelade med Morando och Pistol lite. Kom hem för en liten stund sedan och har packat färdigt det sista, nu ska jag hoppa in i duschen så jag kan få lagt ner necessären som är det sista som ska ner. Göra lite mackor som vi kan ha på flyget osv. flygplansmaten smakar ju 98% av fallen skit och är oätbart. (Jo, jag är kräsen jag vet!) planet lyfter 16.45 och vi landar vid 21.40 så vi kommer vara framme på hotellet seeeeeent då transfern tar tyP två timmar. Vi håller på att ladda in nya filmer och serieavsnitt på iPaden, hoppas allt hinner in bara det är ju inte de snabbaste överföringarna vi pratar om. Det följer inte med någon dator ner så vi fårse hur det blir, kanske kan slänga in något inlägg någon dag iaf. Annars så hörs vi på söndag den 19/6 (:



Nu drar vi på semester, hoppas ni får en fin vecka här hemma.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback