no internet for me (tills nu)

2011-06-21 | 23:20:41 | Allmänt


Internet har legat nere hela dagen på min dator, skam. Har precis kommit in efter en kvällspromenad och som ni ser i inlägget neranför fick jag även men mig älsk ut idag efter lite tjat. (det lönar sig iaf ibland att tjata!) I brist på bilder så får ni på min middag igår, miun frukost och dagens middag ^^. Imorgon var tanken att jag skulle laga baconlindad kycklingfilé fylld med fetaost och soltorkadetomater men jag kommer vara borta hela dagen och kommer inte hem förens sent på kvällen så det blir nog att äta middag och syster imorgon, och det blir vad som bjuds på helt enkelt. Ska hjälpa henne bygga hage och sedan så ska vi träna tillsammans i std på eftermiddagen/kvällen när F kommit hem ifrån jobbet så vi åker alla tre, bra med stöd i dom två fo sho and I like it.


Gårdagens middag - Köttfärssås m. sallad och kokta morötter. (lite parmesan oxå)



frukost - filmjölk, jordgubbar och olika frön. två grova mackor, en med philadelphia och kalkon, den andra med messmör, grönt thé.



Dagens middag - tacopasta och lite grönsaker.








Kommentarer
Gaymasen säger:

Mmmm jordgubbarna, möms!



Och ja. Skor är heligt. INDEED! In my heart. My precious.

2011-06-21 | 23:52:20
Bloggadress: http://gaymasen.se
J.G~ säger:

mmmmmmmmm yummy Im getting hungry now :(

2011-06-26 | 02:56:50
Bloggadress: http://jaygee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback