midsommar i stala.

2011-06-25 | 20:43:52 | Allmänt


Har bara en fråga, vart i helvete tog denna dagen vägen? Jag sa till hjärtat att vi kunde åka och bada med sally men att vi kanske skulle vänta ett tag om det fortfarande var en massa folk på stranden (varit kalas väder idag) och kollade på klockan som visade 20.32. WTF??? sist jag kollade på klockan var den tyP 15 och jag har inte gjort någonting vettigt sedan dess, kollat på O.C och klistrat, klippt och grejat med den nya träningsdagboken.

Hade jag varit bakfull så fine, men jag drack inte en droppe i sin vanliga ordning så jag har ingen ursäkt alls för att ha bara gjort ingenting. Nåväl, igår så åkte vi till svärisarna och senderade midsommar där, även svåger med familj var där så vi hade det allt mysigt även att vi sket i alla fyllefester.














en, två, tre brunzell´or



vissa andra gotta sig däremot med egrann vin, lite sugen var jag allt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback