Kira blir en nollåtta.

2011-06-02 | 17:12:39 | Allmänt


Ska slänga på mig lite smink och vara färdig för grillning vid det nya stallet med det nya gänget, jag flyttar inte dit förens i Juli men dom vill redan lära känna mig och jag är inte sen till att säga nej till det. Kanske kan knäppa några bilder om jag kommer ihåg, time will tell. Har alldeles nyss skickat iväg ett mail till en tjej och kille ifrån sthlm som köpt Kira (en av valparna), dom kommer förhoppningsvis ner i veckan och hämtar henne. Precis köpt hus och han löptränar mycket och vill ha en springkompis, hon vill träna agility och rider. Aktiva människor och det gillar jag verkligen, tror hon kommer få det super hos dom.

Nej nu måste jag fixa mig egrann, annars blir jag bara stressad senare.
 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback