juli kom fort.

2011-06-02 | 23:03:50 | Allmänt


Kom nyss hem efter en kväll i mitt nya stall, där jag inte ens står ännu hihu. Flyttar som sagt dit i Juli, låter han gå på bete en månad vid Hafsten, allt gick föresten kanon igår med transport hit och dit. Jag löste det jävligt bra och är en naturbegåvning på att köra transport tyP. Jag tänker ta BE körkort en vacker dag, när hur och var har jag inte den blekaste om men det kommer, dock har jag inte bråttom.

Det nya gänget är iaf supersköna, underbara, fantastiska and so on och jag längtar efter att få komma dit. Tog ett par bilder på ingenting egentligen, men roligare än inget.



Finns två stallkatter, här är en av dom.





värmestugan där finns soffor, bord, tv, micro, och allt. hehe.. bakom ligger stallet, ingången ner till höger.



Här satt vi och grillade och tjötade i flera timmar, det man ser är vinterhagarna...





två av sex uteboxar. Finns även lösdrift.





knääääääääähundar.








Kommentarer
Linda säger:

Jätte fina bilder :)

2011-06-03 | 13:50:29
Bloggadress: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
emilia säger:

så mysigt när hästarna kan kika ut från sina boxar :)

2011-06-04 | 09:06:51
Bloggadress: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback