imorgon är det fredag, i övermorgon är det lördag.

2011-06-09 | 21:21:52 | Allmänt


Har precis fettat i mig pizza, direkt jag kom innanför dörren så kom maten som på beställning. R är här och det stod pizza på menyn för dom och jag hängde på den idén rätt snabbt då jag satt aphungrig på färjan ifrån Styrsö. Färjan var framme 19.26 och min pbiljett gick ut 19.28 PRECIIIIIS när jag kör ut från parkeringen så kom det en lapplisa, TUR att jag inte missade färjan för då hade jag både haft en bot på alldeles för många hundralappar samt att det var sista färjan annars hade jag fått gått i 30min för att komma till bratten och när sista färjan går där vet jag inte. ^^ Tåls att tillägga att det spöregnade och jag hade en tunn sommarjacka på mig och nada paraply.

Jag ska ta och tvätta ett par tvättar nu ikväll och sedan så ska jag ta fram resväskan och kanske börja packa lite smått, på lördag åker vi och vad jag längtar. Sova ska jag med göra, och ladda ner lite nytt på iPaden, samt på mp3n så mycket att göra tyP, fast ändå så lite? Skönt att slippa allt vad tvätt tider heter med maskiner hemma i huset.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback