hämta hem min polle imorgon, ÄNTLIGEN!

2011-07-03 | 22:29:33 | Allmänt


kort och gott om dom två senaste dagarna.


- åkt till stenungsund.
- ätit goda måltider.
- agerat chaffis.
- träffat syster och F, käkade kinamat och glodde film.
- sovit 2,5h (om jag är trött? skämtate)
- kört Kevin till landvetter, tog en kopp thé och sa ses snart!
- kört tillbaka till stenungsund och ätit en bamsefrukost.
- tankten var att åka till Hafsten men kom aldrig längre än till pappas soffa.
- kollat film och umgåts med pappsen.
- åkt hem till göteborg igen.


NUTID - svettas som en jävla gris, det är fruktansvärt kvavt ute.. Imorgon så ska jag flytta hem min häst, gud som jag har längtat. Nu kommer han närmare hem (tar mig ca. 10min till stallet, innan ca. 30) och jag får botat min abstinens. Det har varit fruktansvärt jobbigt att ha han hos mamma dessa 4 (nästan 5!!) veckorna. Jag hoppas och tror att vi kommer trivas utomordentligt på detta nya ställe. Sparar både tid och pengar (dyrare hyra men betydligt mindre bensinpengar).

betar fridfullt vid havet, tänkt att man bodde såhär innan man flyttade till göteborg! ♥











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback