tjejor, tjejor, tjejor.

2011-07-10 | 16:38:14 | Allmänt


HEJ MINA SMÅ GRISTOFFLOR!

Vi har precis kommit hem efter en trevlig kväll igår men mycket skratt och lite för mycket att dricka. Det händer ju inte spec ofta att jag dricker nu förtin då jag hellre kör, men igår så blev det mycket (lite för mycket) av det goda. Nejdå jag mår allt primaballerina och har ingen bakfylla förutom att jag är jävligt trött och seg. Vi var inte hemma i pappas lägenhet förens vid 05.30 imorse.. vi som alltid tar taxi fick för oss att gå, jag jätte full och promenera = lååångsamt tydligen. Vi gjorde ett pitstop på McDonalds med, hjärtat beställde in 20(!)pack med nuggets!!!

vi startade kvällen hemma hos L&D för födelsedagskalas, sedan åkte vi till stenungsbaden i stenungsund. där träffade jag fina vänner jag inte träffar spec ofta längre, dom var duktiga på att få i mig mer alkohol i sin vanliga ordning. mina killar ♥





här är det väldigt mycket alkohol i våra kroppar, jag har säkert hunnit få i mig 1l vin + en jävla massa glas mousserande och några cider. ännu är inte botten nådd då det blev både flera cider och antal shots på baden senare. PJUH! ^^









Kommentarer
en blogg om 5 systrar säger:

Hjälp mig!? Ska jag ha blont eller brunt? :)

http://systrarnabackstrom.blogg.se/2011/july/elin-blont-eller-brunt.html#trackback

2011-07-10 | 17:18:00
Bloggadress: http://systrarnabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback