not a zombie anymore...

2011-07-25 | 15:57:26 | Allmänt



Fick sluta en timme tidigare, så att jag skulle hinna med 9 färjan... som i föregående inlägg - Jag sprang som en jävla idiot med en stor jävla väska, jackan i handen och ballerinor på fötterna i regnet. YEPP, men jag hann och fick hoppa på båten. Tog mig jagvetintehur många minuter att hämta handan, hjärtat slog så hårt så det nästan gjorde ont ^^. Nåväl, var hemma vid strax före 11 och satt och skrev ner lite timmar osv. sedan kraschade jag i sängen. Började läsa lite i boken men somnade med den efter bara någon minut. Så har sovit ca. 3,5h och precis tagit en dusch, så nu är jag redo för ett nytt pass med start kl. 19 och slutar 12 imorgon. Är verkligen en ny människa nu jämnfört med imorse... Jag var så jääääävla trött.


Hjärtat är ju på jobbet och pappa är hundvakt, ska hämta henne i std imorgon efter jobbet. Så den ända i familjen som är hemma är Gucci. älskade katt








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback