JOBBDAX.

2011-07-24 | 13:31:51 | Allmänt


Hej mina små gullefjun!

Jag sitter och gör ingenting för tillfället, ska snart åka och köpa lite mat och så tills ikväll som jag ska ha med mig när jag jobbar, ska ju jobba dyngspass. Går av imorgon kl. 10 och är ledig ett par timmar innan jag börjar kl 19 igen. Visst tänker ni att det är flera timmar, bara det att jag kommer vara ute på en ö utan någon trafik och det är färja som gäller. Tar mig ca. 1,5-2h att ta mig hem, alltså förlorar jag ca. 3-4h av att bara åka fram och tillbaka.

Jag ska försöka pumpa luft i mina däck på cykeln och ta med den, jag tror det kan gå lite fortare då om jag kan cykla emellan vissa hållplatser. ^^ Nåväl, jag slänger nog in ett mobilinlägg under dagen/kvällen. Om inte så hörs vi säkert imorgon en sväng, jag kommer åka raka vägen till stallet då jag är hemma. (:








Kommentarer
MARIA - mode, outfits & inspiration säger:

Har du en iPhone, iPod eller en iPad och vill vinna ett nytt, supersnyggt skal till den?! :) då ska du vara med i tävlingen på min blogg!



http://mmiaas.blogg.se/2011/july/tavling-vinn-valfritt-iphoneskal-fran-apples.html#comment

2011-07-24 | 18:10:36
Bloggadress: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback