horblinningar....

2011-07-11 | 12:49:49 | Allmänt



JÖSSES vilken Harry Potter hysteri det är just nu, förr var jag med lite hysterisk men om jag ska vara ärlig så har jag inte ens sett part 1 ännu, men jag har den ivartfall på datorn och haft jag vet inte hur länge. Kanske ska ta och se den ikväll dåra? Idag har jag massor av saker att fixa med, ska första vändan till stallet nu och ställa in min sönderbitna häst ett par timmar. Funderar skarpt på att köpa ett insektstäcke.... det är EXTREMT med alla jävla horblinningar och hästflugor iår. Blinningarna älskar mig lika mycket som hästarna så jag är sönderbiten jag med tyP. NU ska jag åka, börjar bli bråttom.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback