hööks höst/vinter 2011

2011-07-13 | 18:19:35 | Allmänt


Fick hem Hööks höst/vinter 2011 idag så den sitter jag och kikar i nu, jag behöver köpa nya ridbyxor och lite sånt smått och gott tyP hellst i förrgår egentligen. Tänkte åka och hälsa på mamma någon dag och ta en sväng in på Hööks på Torp då, den i Kållered är så kass enligt mig. Täcken behöver jag med köpa, har ett vintertäcke som är helt och det jag köpte i vintras var det en ponnyjävel som gick i samma hage som bet sönder, så det är en stor reva i det, ska testa laga det men blir nog att jag köpet ett till vintertäcke. Behöver även köpa ett nytt fodrat regntäcke när den stunden är kommen.

BTW, jag hade velat ha en stor ridsportsbutik på Bäckebol. Hade varit kalas enligt mig!!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback