fredag?

2011-07-08 | 16:28:19 | Allmänt


Det är något fel på mion dator och internet, vi har fiber och jag har trådlöst via älsk stationerna dator och ibland funkar det utan några som hellst anmärkningar men vissa dagar och perioder så vill det inte funka. Det står att jag är ansluten MEN det funkar inte, tröttsamt. Idag var en sån dag, men nu så funkar det *pepparpeppartaiträ*.

Jag ska alldeles strax byta om och sätta mig i bilen för att åka och hämta hjärtat på jobbet, vi hade planer att gå på bio ikväll men vi har inte bokat så vi får se hur det blir med det. Annars får det bli nästa helg eller kanske till veckan, mys ♥  Det blir iaf god fredagsmat här hemma idag - pannbiff m. gräddsås, namnomnam.



Köpenhamn i april 2011, mys.









Kommentarer
Sofie säger:

cool blogg! Vad har du gjort idag? :D Kram

2011-07-09 | 19:50:17
Bloggadress: http://shaakeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback