flytvästar till hunden..

2011-07-27 | 16:20:45 | Allmänt


åh vad jag har lust att bara ligge i solen och njuta av den igen, men det har jag inte tid för serrni. Nixpix, min enda lediga dag med sovmorgon fick jag inte heller då telefonen ringde som en idiot imorse med start kl. 8. Så det var bara att inse att folk inte skulle få låta mig sova och gå upp, började dagen med en långpromenad och sedan har jag gjort lite ärenden, tvättat och städat. Nu är jag strax färdig med hemmet och ska börja packa min väska som jag ska ha med tills på söndag då jag kommer hem igen, ska till Hafsten och jobba igen. Jag tar nog med mig datorn, tror jag så jag kanske kan bjuda på en update.

Ska svänga in på Biltema och XXL sedan och se om jag kan hitta en flytväst till Sally, eller om jag åker in till Hööks imorgon - för visst har dom flytvästar till hundar där? Det finns så många olika märken och designer. Vi är bara ute efter en enkel och säker, med ett handtag på ryggen. Jag har tänkt mig denna ifrån Baltic, eller någon annan ifrån Baltic.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback