biomys en regning torsdag, en speciell torsdag.

2011-07-14 | 18:01:12 | Allmänt


Kom nyss hem efter att ha varit igång hela dagen, är så jävla trött idag så det är fan inte sant. För npgra timmar sedan trodde jag på största allvar att jag skulle somna ståendes och ramla i backen. Har piggnat till lite, men inte spec mycket så jag ska ta en powernap, vad sägs om en kvarting? pju.

Nä, ska faktiskt göra så.. ta en kvarting alltså och sedan hoppa in i duschen och fixa mig och sedan tar vi och åker in till bion. Kan försöka komma ihåg att slänga in ett inlägg innan vi åker dvs. att jag inte drar ut på powernapen och behöver stressa sedan ^^.



Filmen vi ska kolla på är Transformers 3 - Dark of the moon, vi ska se den i 3D.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback