våran tjej!

2011-01-06 | 21:18:28 | Allmänt


Varit fullt upp idag, när vi varit hemma ett tag förut så kom vi på att vi måste handla så jag skrev en lista och vi åkte och storhandlade. Sedan har jag varit inne hos grannen och pratat med henne ang. hundrastning. Vi har bestämt att ta över Sally helt och hållet och då måste vi ha någon som kan ta med henne ut på promenad 2ggr om dagen när vi båda jobbar. Så granntjejen som är 15 kommer hjälpa till med det och jag är så glad över att hon kunde. Det kommer ju inte behöver varje dag utan det är mån-fre som gäller och det kommer inte bli alla dom 5 dagarna heller utan kanske 3 dagar i veckan beroende på hur jag jobbar.

Jag är iaf överlycklig, min fina, fina tjej! :)













Kommentarer
Gaymasen säger:

Aaaa men cutie pie. Nu blev jag att längta efter min lilla pisse-nizze. :)

2011-01-07 | 21:21:50
Bloggadress: http://gaymasen.se
emelie säger:

vad fin hon är. vad är det för ras? :)

2011-01-11 | 23:53:07
Bloggadress: http://emelieisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback