Du&Jag

2011-01-10 | 20:08:58 | Allmänt


Har precis bytt om och är snart redo för att bege oss in till stan för att ta en fika och sedan en bio. Det fanns inte så många filmer att välja mellan (jo okej, det finns en massa filmer men inte många som faller oss i smaken) så det fick bli The Tourist, hoppas den är bra eller iaf sevärd. Känns inte som om det är en biofilm men whaat evvah! Jag åker om två dagar så vi kör rediga myskvällar nu innan jag åker. Kommer sakna mitt hjärta något så enormt. Har inte varit ifrån honom mer än ett par dagar på över 1,5 år (tyP 2 1/2? hahaha).


Det blir att sticka på en weekend till London i vår och sedan så hoppas jag på att vi sticker till Grekland alt. Madeira i sommar. Du&Jag - Vi! ♥









Kommentarer
bitterfittan säger:

åh jag vill också resa iväg med min karl (:

2011-01-11 | 14:23:25
Bloggadress: http://frokenbitterfitta.devote.se
Zami säger:

Gullig bild :D

2011-01-11 | 16:24:35
Bloggadress: http://zandrajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback