on bali!

2011-01-15 | 18:01:07 | Allmänt


Jag är framme på Bali, varit här i ca. ett dygn nu vi landade igår kväll och gick ut och käkade och la oss ungefär, var helt slut. Det har varit väkldigt trist väder idag mulet som bara den och sedan egrann regn. Förmodligen är det vad jag kan förvänta mig, det är ju regnperiod och det är tydligen väldigt sällan det blir klarblå himmel då. Hotellet är apstort och run omkring finns det inte speciellt mycket. För att få lite liv måste vi åka till Kuta. Tyvärr är internet apdyrt, borde vara gratis kan jag tycka.

Flygresan gick kanon bra men det var riktigt drygt med mellanlandningen i Doha, i nästan 3h satt vi och väntade där, riktigt, riktigt ovärt. Vi flög med Qatar och jag är superduper nöjd, fina och fräscha plan men egen tvskärm med många bra filmer, serier, spel m.m. gratis dryck (även alkohol), bra med benutrymme och sätena var inte fyskam dom heller, visserligen hade dom kunnat vara bekvämare men det kan dom väl alltid behöva vara visserligen?












Kommentarer
fg säger:

hejsan! jag har en veckansblogg-tävling på min blogg, vore kul om du var med! ;)

2011-01-15 | 21:13:35
Bloggadress: http://fgullarbergs.blogg.se/
kurdisk muslimsk tjej <3 säger:

kul :D

2011-01-16 | 17:47:36
Bloggadress: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Gaymasen säger:

Åh vad härligt! NJUUUT! :D

2011-01-17 | 00:15:47
Bloggadress: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback