morgonmorgon

2011-01-31 | 08:05:28 | Allmänt


Godmorgon!

Jag vaknade vid 7 men låg och drog mig en stund, ville verkligen ligga kvar men tog tag i mig själv och gick upp istället. Har precis ätit två ägg och ska nu ut på en morgon promenad med Sally. Har rätt mycket för mig idag så det kommer inte bli så mycket update idag inte, kanske om mobilen går med på att blogga. (såg att det från i fredags kom upp imorse?). Ska iväg till stallet om ett tag och sedan ska jag även till orust en sväng, sedan tvätta bilen (den är SÅ JÄVLA smutsig...) och därefter hämta upp hjärtat på jobbet så åker vi och handlar.


Sally fick en tuggring igår, mums säger hon. Hon har lyckats få i sig halva redan... haha :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback