migrän

2011-01-30 | 19:34:03 | Allmänt


Jag har varit lite off sedan jag kom hem, men med all rätt enligt mig. Kom hem i fredagskväll, stapplade in genom dörren och fick ett välkommnande av mitt hjärta, hoppade in i duschen och sedan la mig direkt och somnade på en halv röd. Gick jättebra att köra fram till Vara, där blev jag helt sjukt trött och var tvungen att stanna och sova lite. Köpte redbull (TRE stycken) men det hjälpte fan inte. Nåväl, hem kom jag tillslut.

Igår så jobbade jag som sagt och skulle även jobbat idag men har sovit riktigt dåligt inatt pga huvudvärk, när vi gick upp idag så var den fortfarande kvar och värre än på länge, började må riktigt illa vid frukosten och sedan spenderade jag en tid på toaletten och mådde fruktansvärt. Tog sedan en dusch i nästan en timme och la mig i sängen (fosterställning) och tyckte otroligt synd om mig själv. Nog att man kan jobba med huvudvärk men inte med migrän, så jag kastade in handuken idag. Har mått dåligt hela dagen och har fortfarande huvudvärk.


Ikväll blire enbart soffhäng framför DHW som jag börjat se om från början, är på dom sista avsnitten av s3 nu. Ska ta och börja lägga in alla kort osv. med om jag ohrkar, skönt att vara hemma igen. Imorgon så är det dax att ta tag i verkligheten ordentligt igen.

Bjuder på två sålänge, vad gör jag på första bilden?









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback