imorgon åker jag hem!!!

2011-01-26 | 16:41:05 | Allmänt


Hej alla söta små gullungar!

Jag vet att updaten är gles som fan och helt jävla värdelös men jag är på semester och internet är fittdyrt och värdelöst även när man betalar dom pengarna så jag har lixom inte brytt mig om dom. Jag åker ivartfall hem imorgon kväll, kl. 22.40 lyfter mitt plan och jag ska landa på Arlanda kl. 13.00 svensk tid på fredag, sedan har jag den låna biten hem till älskade göteborg framför mig. Jag åkte tillsammans med mor och hennes gubbe upp men sedan blev det problem med syrrans bil när dom skulle köra (dagen efter) så dom fick låna min bil upp. Vi har nu bestämt att jag tar min bil hem så är det färdigt och att mamma och H väntar ett dygn på dom i sthlm (dom åkte dagen efter, åker hem dagen efter.. u see?). Jag ska jobba på lördag så jag behöver min bil och den hade jag inte hunnit få annars tyP. Nog om.

Jag har haft det helt kanon här på Bali och igår var det bröllop för hela slanten och det var så vackert och fantastiskt. Jösses! Kommer berätta om saker och visa bilder när jag kommer hem till en ordentlig uppkoppling igen. Blir en update på fredag alt. lördag med lite bilder. Hörs snart igen! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback