sticker till stenungsund

2011-02-06 | 17:15:54 | Allmänt


Vid halv 1 inatt så tog jag och hoppade i ett par lackleggings, ett leolinne och drog lite lite mascara, rufsade till håret lite extra, borstade tänderna och satte mig i bilen efter typ 4h tjöt ifrån Angelica (samt Hjärtat och R via mobil). Jag mådde riktigt kasst igår och jag gick ut med 38 graders feber och så ont i halsen att jag hade väldigt svårt att svälja, men ja.. mitt mms imorse, få hade vi precis kommit hem så jag ohrkade allt ändå. Meningen var att jag bara skulle vara med sista timmen innan där killarna höll till stängde, men sedan så skulle vi säga hej till några vänner som befann sig på Valand. Sagt och gjort, vid 2 tiden va vi där och lämnade inte stället förens vid 5, därefter kebab house och sedan körde jag hem hela det fulla gänget (hjärtat, A och R kanonfulla alla tre). Tog inte med mig kamran vilket var synd, hade trevligt trots att jag mådde pyton.   :)

Idag har vi inte gjort mycket här hemma och nu ska vi åka iväg så hinner inte skriva mer, update kommer säkert sen ikväll när vi kommit hem igen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback