fredag igen.

2011-02-18 | 11:17:14 | Allmänt


Sitter färdig för att åka iväg till stallet, ska dock bara springa in på MyOne snabbt och köpa en grej och sedan sticker jag. Tar med ombyte då jag förmodligen ska upp och hälsa på N ett tag efter stallet. Idag är det fredag och vi har noll planer här hemma, imorgon ska vi dock träffa min kära far och på söndag kanske det blir ut till Orust för att hälsa på båda släkterna(?). Kan nog hända att det blir en film och lite gotterier idag fast är inte sugen på godis, kanske baka en kladdkaka? eller köpa lite glass? Nåväl, time will tell.

Jag måste rusa nu, vi hörs senare!







Kommentarer
Gaymasen säger:

Taaack! Jag älskar nya designen :D

2011-02-19 | 12:29:12
Bloggadress: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback