födelsedag, stress och halsont.

2011-02-04 | 21:28:16 | Allmänt


GAAAAAH JAG HAR SÅ JÄVLA ONT I HALSEN.

Hej föresten, har haft fullt upp och har inte haft tid/ohrk för datorn. Idag har dagen gått i ett utan några tvivel, idag är det min födelsedag och jag har haft tusen saker att fixa och igår var en ända röra. Idag så vaknade jag, åkte till stallet, åkte till IKEA, åkte och handlade på Coop, åkte hem och plockade iordning och gjorde en paj, förberede för den andra pajen, duschade, hoppade in i bilen och hämtade hjärtat på jobbet, hem och hänga upp en tvätt, sätta på en ny, göra nästa paj, sminka mig och sedan kom gästerna (familjen+ svärmor och svärfar + en kompis och hennes resp.) Ska firas på söndag igen då med pappa, blir nog ut och käka och sedan bio kan jag tänka mig. Mys!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback