C to the D to the O to the N

2011-08-09 | 12:10:00 | Allmänt


efter att regnet verkligen öst ner timme efter timme inatt så visar sig solen lite idag, det är rätt molning men ibland så spricker den fram. När vi var ute på morgonpromenaden så var den framme och gud så skönt det var, dock har jag sovit apdåligt inatt igen så jag är helt slut nu efter två nätter med dålig sömn. Men lite energi fick jag allt ut av den friska luften. Var ute och kollade posten nyss och hade fått ett litet paket ifrån CDON.


Kan ni gissa vad det innehåller? Ni får några tips, det är tre produkter - En disney klassiker, S1 av en serie som går in på sin tredje säsong om 37 dagar och den sista är en film som jag fastnat för som en liten tonåring det är den tredje filmen av fyra och är baserade på böcker. (har dom två tidigare)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback