bak, bak, bak, bak

2011-08-06 | 21:23:43 | Allmänt


Nu ska jag baka hallon/jordgubbspaj, dom hade inga färska hallon utan bara frysta och bara ett paket därför så fåre blir ett paket med jordgubbar med. Inte helt fyskam ändå skulle jag vilja säga, vaniljvisp till det med givetvis. Namnomnam vad gott det ska bli med paj, längtar lite tills vårat äppleträd sätter igång (höstäpplen) så jag kan göra massor av äppelpaj och äppelkakor, så jävla monster gott med mjuk äppelkaka och spec när det är från ens egna trädgård, right!?


såhär kan det tex. se ut när en äppelkaka står i ugnen, oktober förra året.








Kommentarer
Patrik säger:

Jag blev väldigt sugen nu!

2011-08-08 | 23:24:25
Bloggadress: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback