älskade Åland

2011-08-21 | 23:22:53 | Allmänt


Uj vad jag är trött, och tröttare blir jag när jag tänker på att jag ska gå upp kl. 03.50 igen och jag har inte ens hunnit packa klart. Jag tänkte göra mackor redan nu men jag gör dom till morran istället, har köpt lite saker som vi ska ha med oss i kylbox i bilen, lite vindruvor, nektariner, mackor och sedan lite pålägg som räcker i några dagar. (göteborgs kalvkorv... mhmmm.)  Jag fick för mig att städa pärlan förut kl. 22 på kvällen. Det var kolsvart ute redan då så folk trodde nog jag var galen när dom körde förbi. Hade gärna velat ha henne tvättad oxå men det får vänta. NEJ, nu måste jag verkligen packa färdigt och hoppa in i duschen och få mig lite sömn. Komer vara dödstrött när jag kör tyP.


Här bor farfar, alldeles precis vid havet. Hoppas på att dom bjuder på lite av sommarens sista värme när vi kommer. Vi kommer nog vara framme på föglö runt halv 7.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback