110827

2011-08-27 | 10:02:25 | Allmänt


Godmorgon mina små dammtussar!

Har nyss gått upp ur sängen då A ringde och väckte mig, annars hade jag säkerligen fortfarande legat och sovit brevid mitt hjärta. Men när jag vaknade så märkte jag att det regnar och inte så lite heller så jag ska åka till stallet och ta in min käre häst och låta honom stå inne ett tag och torka, undertiden tänkte jag åka till Tre Hästar och kika lite, behöver lite små saker serrni. NU BÖRJADE DET ÅSKA OXÅ, måste sticka och ta in hästen (tur att man bor nära, ca. 10min).


visst längtar man liiiiiite efter all snö? dessa är ifrån i vintras på Nischaala, min favorit tjej helt klart.. om hon någonsin blir till salu...... hehe.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback