110806

2011-08-06 | 19:40:40 | Allmänt


Igår åkte vi ut till rörö för att träffa upp mina svärföräldrar som var ute med båten. Vädret var blåsigt och väldigt mulet men vad gör det? Vi sov kvar hos dom i båten och åkte hem idag, sedan vi kom hem har jag bara legat i soffläge och kollat på Gossip Girl ungefär. Ska ta och gå bort till turren och köpa hallon så ska jag baka hallonpaj, hoppas nu bara att dom har hallon (dom har det alltid annras så blir fan sur om dom inte har det nu bara för att...)



Sally fick lära sig hoppa ombord själv, duktig tjej. (flytvästen ligger hos mamma, jag glömde den givetvis där)





vi blev bjuda på korv med bröd som kvällsmat, inte helt tokigt.



och vi satt och snackade till sen kväll.. (:



innan vi åkte hem idag så sprack det upp egrann.














Kommentarer
Linn säger:

underbara sommarbilder!

2011-08-08 | 06:31:19
Bloggadress: http://drivkraften.blogg.se/
Emma - Photoshop, headers & foto ♥ säger:

Vilka fina bilder! :D

2011-08-08 | 12:48:33
Bloggadress: http://dessemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback