like a prayer

2011-04-09 | 21:37:48 | Allmänt



Jag kollade bara på Idol en kort stund och var/är inte spec intresserad men när jag hörde Jay göra like a prayer igår på radion så dog jag lite. jäklar alltså, jag ryser sönder. Han gör den riktigt bra enligt mig. Att jag inte hört den innan är dåligt av mig, mycket dåligt. Tänk vad många öron orgasmer jag missat hihu. Han verkar vara rätt duktig den där Jay. Laddade ner hans album så ska se om det är något annat jag skulle vilja hänga i granen eller inte. Jag la väl upp Eva Cassidy när hon sjunger time after time häromdagen? DÄR kan vi snacka riktig jävla bra cover. Dör lite varje gång.







Kommentarer
Mie [bloggdesign] säger:

Jag såg på Linda Bloms blogg att du var intresserad av ett par Converse :) jag har också blivit sugen på det sedan jag läste det hos henne, kolla in mitt senaste blogginlägg, jag hittade ett ställe där man kan få de för halva priset :) Tänkte bara tipsa dig om det :)

2011-04-11 | 21:15:10
Bloggadress: http://memie.blogg.se/
lovisa säger:

allt bra?:D

2011-04-12 | 09:42:18
Bloggadress: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback