äntligen äger jag en glassmaskin!

2011-04-25 | 12:01:00 | Allmänt


Min kollega köpte en glassmaskin på Ullared för 199;- för ett tagsedan och sedan den dagen han tog med så vi fick ett smakrpov så sa jag "jag ska fan köpa en jag oxå". Igår när vi var påväg hem ifrån Köpenhamn så tog vi en sväng in till Ullared och med mig ut kom en rosa glassmaskin (fanns faktiskt ingen annan färg!). Köpte lite annat småting med, lite saker till hästen, två baddräkter till mina brorsdöttrar, tvål, duschcreme osv.

La in "bunken" i frysen för en timma sedan fårse om den är färdig ikväll för att göra glass, om inte så får det bli imorgon! Namnomnam vad det ska bli gott (förhoppningsvis) hihu.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback