110415

2011-04-15 | 13:01:02 | Allmänt


Hämtade som sagt min bil igår, nu är hon hel och fin igen. Frågan är när man ska köra premiären av ner cabbningen? Hoppas på fint väder i helgen men det ska tydligen vara sisådär.

Nåväl, ikväll ska vi grilla med vänner på Tjörn och imorgon är det påskmiddag med hemma hos mor eftersom ingen kan under självaste påskhelgen. Jag hoppas att påskharen har gömt ägg iår, man (okej jag och mina syskon som är 8 respektive 10 år äldre gör det inte ivartfall hihu) växer aldrig ifrån det. Kommer nog att bli en riktigt trevlig helg och jag hoppas att ni får en kanon helg ni oxå. Fårse om jag kommer ihåg att kanske mobilblogga något under helgen, datorn kommer ivartfall inte att följa med. Men vi hörs kanske innan vi sticker i kväll.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback