110406

2011-04-06 | 19:30:35 | Allmänt


Gokväll mina små hjärterumpor.

Jag är så tokigt jävla trött idag, har sovit sådär dom två senaste nätterna och imorse gick jag upp 06.25 och jobbat på det. Ni kan kanske föreställa er? Nåväl, till middag blev det köttfärsåååååååås och det satt helt rätt idag. Ser inte så fantastiskt ut men det var det. Namnomnam. Eftersom jag är så himla trött så tänker jag lägga mig tidigt idag, funderar på att ta ett långt varmt bad? eller är soffan kanske det som är aktuellt just nu?

Jag ska kika om det kommit någon film jag vill se, eller om jag kommer på en gammal klassiker kanske? Tar en bit banankaka och tänker på det sålänge.  ^^







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback