underbara ridvägar...

2010-09-22 | 21:58:15 | Allmänt


Upplev mer, upplev mer, upplev mer med bredbandsbolaget... Hatar den jävla reklamen för den sätter sig alltid i skallen på mig, är jag ensam om det? - skulle inte tro det. Ridningen gick sådär idag efter ca. 30min så ser jag en älg, jag vände om på 0,5 röda och travade iväg en bit för att sedan kunna lugna ner mig lite. Morando hann inte se den som tur va, annars hade det nog blivit livat. Har försökt mobilblogga när jag var ute och red men det har inte funkat? Jävla lurt att det går utmärkt ena dagen och andra funkar det inte? Nåväl, imorgon ska jag träffa pappa och kika i stan och efter det så ska jag övningsköra till Uddevalla, ska jobba hela helgen igen nämligen. Åker förhoppningsvis förbi morfar och hämtar upp kamran om han är hemma!



Världens bästa Morfar!



Jag saknar ridvägarna vid Hafsten, hade gärna haft dom här hemma! Men som tur är så har jag möjligheten att rida dom varje gång jag hälsar på där borta. Bilden är ifrån i sommras när vi var ute med tjejerna, (min brorsdotter S och L.) På fredag kommer det bli en ridtur vid vattnet på Nischaala.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback