underbara hafsten

2010-09-06 | 20:00:16 | Allmänt


Jag har haft en två superbra dagar tillsammans med en del utav min kära familj. I lördags tog jag bussen emot Uddevalla lite spontant för att hälsa på min mor + syster som bor 10 minuters promenad ifrån varandra. Hur perfekt? Hade även våra våra brorsdöttrar några timmar på söndagen. Ohrkar inte skriva ner allt men kan förkorta det såhär - älskade familj, massa mys, massa prat, skratt, planering, god mat, filmtittande, ridning, promenader, gos med hundarna/hästarna/katterna, lek med brorsdöttrarna m.m.

Det är långtråkigt att åka buss helt ensam och speciellt när mobilen inte hade batteri så kunde inte heller lyssna på musik, fick pluggat lite på bussen ivartfall och det är ju bra! Här väntade vi i Henån, snart framme!



Vädret var helt fantastiskt och fan vad jag saknar det underbara havet och naturen.



maaah.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback