se upp för dårarna

2010-09-24 | 21:41:07 | Allmänt


Hopp då var kvällen här och jag är helt död, inte för att jag gjort så överdrivet mycket idag men vene är bara helt slut. Ridturen imorse tog ca. 2h vilket och det var en helt fantastisk tur fo sho, väldigt sällan man ser M nu för tiden (hon bor i sthlm sedan några år tillbaka) så var jätte roligt att vi kunde rida tillsammans. Förutom att ha jobbat några timmar och ridigt så har jag bakat lite bröd tillsammans med mamma och sådär, blev tacos till middag och sedan varit ute på en promenad. Nu sitter jag uppe i en stuga som jag har över helgen så jag slipper trängas nere hos dom andra. Ska duscha och sedan bädda ner mig själv i sängen och sätta på en film, stor risk att jag somnar men what thä häck spela boll. Blir nog en ridtur till morgonen med M igen, syrran jobbar dock natten så hon kommer inte joina oss imorn.

Såhär såg det ut när vi bakade bröd, gjorde två mega goda bröd. Ett med filmjölk, aprikoser, hasselnötter, whalnötter, linfrön, solrosfrön i och ett med filmjölk, frön och russin - YUMYUM! Ska ta och baka båda två hemma med, SÅ GOTT.



P kom förbi en sväng med över lite tacos och tjöt. :]









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback